U zocht: Klantenservice Transavia

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Transavia?

Bel 035-2046666

Klantenservice Transavia

Beoordeling:

Klantenservice Transavia
1,3 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 1.3 out of 5 based on 6 reviews.

Bel nu

Wij verbinden u door naar de klantenservice van Transavia met het telefoonnummer dat u zoekt. Direct vakkundig geholpen. Deze doorschakeldienst kost 100cpm (tarief geldt ook als u bent doorverbonden) Dienst wordt geleverd door Telemedia]

035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Transavia is een Nederlandse lijndienst- en chartermaatschappij, opgericht in 1965, en maakt onderdeel uit van de KLM Groep, waarvan ook de KLM Cityhopper, KLM en Martinair deel uitmaken. In 2004 is KLM gefuseerd met Air France, die nu beide actief zijn als netwerkmaatschappij. Aangezien de KLM Groep zo’n grote reikwijdte heeft en over veel passagiers en klanten beschikt, is het belangrijk dat de klanten zo goed mogelijk ondersteund worden door de luchtvaartmaatschappij. Transavia gebruikt Schiphol, Rotterdam en Eindhoven als thuishavens en opereert daarnaast vanaf enkele regionale luchthavens. Hierdoor is het belangrijk dat Transavia een goede relatie met de klant onderhoudt.

Bellen met de klantenservice van Transavia

Daarvoor is de Transavia Klantenservice. Op de website vindt u de meest Frequently Asked Questions. In het geval dat u hier geen duidelijk antwoord op uw vraag vindt of uw vraag niet kan vinden, kunt u contact opnemen met de klantenservice door de formulieren op de website in te vullen met vragen over uw boeking, vermiste of beschadigde bagage of speciale services. De check-in en luchthaven faciliteiten of de regelgeving en vervoersvoorwaarden: alles wordt beantwoord op de website via een formulier.

In het geval dat u liever persoonlijk met iemand spreekt, kunt u contact opnemen met Transavia via 0900 – 0737. Het gesprek kost 1 euro per minuut en is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur, en op zaterdag en zondag van 09:30 tot 18:00. Het call centre kan echter alleen vragen over de vluchten zelf beantwoorden: voor andere vragen zijn de formulieren bestemd. Vragen als stoelreserveringen, het meenemen van handbagage, baby’s en kinderen of zwanger zijn en vliegen kunnen allemaal via de telefoon besproken worden. Ook als u huisdieren mee wilt nemen of vragen hebt over medische voorzieningen, kunt u telefonisch contact opnemen met de Transavia Klantenservice. Als uw bagage vermist is of beschadigd blijkt te zijn, zal iemand van het call centre u graag te woord staan en u helpen te zoeken naar alternatieve oplossingen voor uw probleem. Ten slotte kan het call centre u ook te woord staan als u uw reservering wilt veranderen of vragen hebt over uw legitimatie. Zolang het betrekking heeft op uw vlucht, kunt u hier telefonisch over praten en een oplossing vinden.

Contact met Transavia

In het geval dat u geen urgente vragen heeft, maar er wel een antwoord op wilt weten, vult u het formulier in. Ook als u op- of aanmerkingen heeft of van mening bent dat u de luchtvaartmaatschappij kunt helpen groeien en dus een klacht heeft, kunt u het feedback formulier invullen. De Transavia Klantenservice staat ook open voor suggesties via het formulier. Deze is natuurlijk ook te gebruiken voor complimenten of commentaar.

Het klantenservice Transavia telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Transavia

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Transavia. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Transavia, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★☆☆☆☆
Ik ben de halve zaterdag bezig om contact te krijgen met transavia. Ik heb 17 jan een boeking gedaan. Rotterdam/ Montpellier Kan nergens boekingsbevestiging vinden. Heb dus ook geen vluchtnummer kan dus niet kijken op mijn transavia. Help help help Omschrijving: 1715477606898943 0030003636999286 R86YYC 66577381 Graag spoedig reactie
- W. Olierook

★☆☆☆☆
ticket gebiekt onder van der kroft. Bevestigings mail met van der kroft gekregen maar dan veranderd de computer de naam opeens in van der krift... vervolgens 60 euro kwijt aan bellen met transavia...ze nemen niet op..dus nu moet ik nieuw ticket gaan boeken..ik voel mij bestolen en heb besloten om andere airline te nemen.ik ben zelf platinum bij KLM maar daar heb je niks aan bij dochter maatschapij transavia volgens de platinum telefoon dienst van klm die ik ook gebeld heb. nogmaals ik heb geen spelfout gemaakt aangezien de bevestiging met de juiste naam is geconfirmeerd in een mail aan mij.
- Laurens van der kroft

★★☆☆☆
Geachte heren/dames, Ik heb op 14 juni 2019 een plaats geboekt in Vlucht HV 6918 en wel 17A. Op de vluchthaven heb ik met mijn creditcard € 10,-- betaald voor 17A. Echter ik heb een kaartje gekregen met zit 18A. Ik ben zeer teleurgesteld in de werkwijze, temeer dat de reiziger die op plaats 17A zat niets heeft betaald. Ik heb dan ook een slecht vlucht gehad naar Amsterdam, ik zat half opgevouwen in de stoel. Ik verwacht dan ook in ieder geval het bedrag van € 10,-- terug te krijgen en eventueel een vergoeding voor het ongemak. Mijn bankrekeningnummer is NL27INGB0002325303. Ik vertrouw er op dat u mij tegemoet zult komen. Met vriendelijke groet, Jack Aarts tel. 06 53581217
- Jack Aarts

★☆☆☆☆
Compliment voor flight attendent Eva. Vlucht 17-06-2019. HV5749, Casablanca-Amsterdam. Ik was erg ziek en kon nauwelijks eten, alleen droog brood. Ze gaf me haar eigen broodje en haar eigen water. Ze heeft gezorgd dat er op Schiphol transport was naar het station. Tot slot gaf ze mij een heel lief kaartje met van harte beterschap erop. Hoed af voor deze jong dame en nogmaals mijn dank. Ik hoop dat dit compliment bij haar baas terechtkomt!!!!! mvg M de Boer
- Marianne de Boer

★★☆☆☆
Ik heb geprobeerd een klachtenformulier in te vullen over mijn bagage na mijn vlucht 2 juli 06.20 A'dam-Porto wat mij niet lukte. Za vlieg ik terug
- JHW Huiskes

★☆☆☆☆
Ik heb een schadeclaim ingediend na een vertraagde vlucht. Declaratie is ruim 2 maande geleden ingediend. Ik bel en email maar het enige commentaar (medewerker hebben weinig vriendelijke grondhouding) is 'we zijn er nog mee bezig en het duurt gewoon langer'. Met een hele grote punt. Aan iets nakijken doen de medewerkers niet.......
- suzanne janssen

CHRISTIAN SCHARMER

Ik heb op 04-08-2014 de vlucht vanaf Eindhoven naar Innsbruck geboekt (HV 6685 boardingtime 12:40, booking nr. D5HBHP) en ik ben vertrokken tussen 6 uur en half zeven,aangekomen om 19.20 uur. Mij is verteld aan de infobalie van Transavia dat ik mijn volledige bedrag van 213,00 euro terug kan ontvangen en wil dat ook. Ik heb extra kosten om te eten moeten maken, de personen die mij op wilde halen hebben extra kosten gemaakt i.v.m. eten, drinken. Ik ben nu in Oostenrijk, hoe kan ik zo snel mogelijk deze aangelegenheit geregeld hebben.

Joost hooijmeijer

Wij hebben een overboeking gedaan 3dagen vroeger ,via Valencia we hebben 20 minuten aan de telefoon gehangen .dat het even kan duren oké
We kregen de rekening van. De tel die was 16,45 €kijk dat is schandalig .en niet netjes of ze het er om doen geld uit je zak te halen.ik spreek goed Spaans en heb dat ook gezegd .maar geen reachtie op gekregen.
Doe daar wat aan,verder vlieg ik graag met jullie en dat is prima
Gr Joost hooijmeijer

ALI SABIR

GRAAG WIL IK VLIEGEN MET TRANSAVIA IN JULIE OF AUSGUSTUS AMSTERDAM – CASABLANCA DANK U

H. de Hoijer

Betr. vlucht HV 6846 van za. 23/11. Vertraging van 1,5 uur, zonder aannemelijke opgave van redenen, en het toppunt was dat vlak voor de tussenlanding in Banjul ons werd meegedeeld dat de broodjes nagenoeg op waren, en dat we zelf moesten zien of we die nog konden kopen… Zeer slechte beurt van Transavia!

notenboom

ik kan geen formulier vinden om mijn bankgegevens in te
vullen om mijn gironummer op te geven het staat niet onder
www..transavia.com . onderçontact

C. Steenhof-Bloemendaal

Ik heb gisteravond geprobeerd een boeking te maken,die vermoedelijk ook wel gelukt is, maar ik krijg als ik hem wil printen alleen het bevestigingsnummer NFCC5B
De boeking is van Marrakech naar Amsterdam retour
Heen op 10 en terug op16 januari.. Kunt U dit oor mij nagaan s.v.p.
Vriendelijke groet, Carla Steenhof-Bloemendaal.

A.M. Helweg

Vragen naar beantwoorden van enquette terwijl dit 1 euro per minuut kost?! en minder dan 1 minuut in de wacht??? Nee dus!!

FJLM van Engelen

From: Frans van Engelen
Sent: Friday, February 12, 2016 5:15 PM
To: Frans van Engelen
Subject: Re: reply transavia.com on [Incident: 151210-001107]

Bij deze even een vraag als ik mij niet vergis heb ik al in December allemaal netjes toe gestuurd
maar daar na niets meer gehoord
verder verblijf ik
FJLM van Engelen
Muntelplein 18
“S-Hertogenbosch

From: Frans van Engelen
Sent: Saturday, December 19, 2015 4:48 PM
To: Coby van Engelen
Subject: Re: reply transavia.com on [Incident: 151210-001107]

Hierbij doe ik u mijn IBAN-nummer NL93 INGB 0002 7770 08
FJLM van Engelen
Muntelplein 18
5212NR
“s-Hertogenbosch

From: Coby van Engelen
Sent: Saturday, December 19, 2015 4:37 PM
To: fransmunt@hetnet.nl
Subject: Fw: reply transavia.com on [Incident: 151210-001107]

—– Original Message —–
From: transavia.com
To: fransmunt@hetnet.nl
Sent: Wednesday, December 16, 2015 4:54 PM
Subject: reply transavia.com on [Incident: 151210-001107]

transavia.com
Thank you for your enquiry through the webform on our website. In this e-mail you will find a summary of your question and our reply to it.

Kind regards,

transavia.com call centre

Subject
Betreft: Uw beschadigde bagage.

Discussion Thread
Response Via Email (Transavia) 16/12/2015 04:54 PM
Geachte heer Van Engelen,

Hartelijk dank voor het doorsturen van de foto’s. In uw bericht geeft u ook aan geen aankoopbon meer te hebben. Zoals in eerder bericht aangegeven, kan ik u dan een aanbod doen van 30% van het geclaimde bedrag. Dit brengt de totale vergoeding op € 16,50.

Kunt u mij in een reactie op dit bericht aangeven op u akkoord gaat met deze vergoeding? Wanneer u akkoord gaat? Door dit aanbod te accepteren, gaat u ermee akkoord dat u voor dit dossier geen verder verzoek tot schadevergoeding bij ons kunt indienen.

Met vriendelijke groet,

Thijs
Customer Care
Response Via Email (Transavia) 12/12/2015 02:49 PM
Geachte heer Van Engelen,

Geachte heer, mevrouw Van Engelen,

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat uw bagage beschadigd is. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling!

Ik help u graag met uw bagageclaim. Om u snel te kunnen helpen, heb ik de volgende informatie nodig:

• Een foto van de beschadigde bagage
• De aankoopbon van uw bagage
• Uw rekeninggegevens (IBAN-nummer, naam en adres van uw bank).

Ik wil u er graag op attenderen, dat wanneer er geen aankoopbon getoond kan worden, wij het recht behouden om 30% van het geclaimde bedrag te vergoeden.

Kunt u de documenten inscannen en als bijlage versturen door te antwoorden op deze e-mail ? Zo hebben wij de informatie het snelst binnen. Houd er wel rekening mee dat de totale grootte van de bijlages niet meer mag zijn dan 7MB.
Zodra ik de informatie ontvangen heb, neem ik contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Thijs
Customer Care

© 2012, transavia.com

[—001:001527:21793—] Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG – www.avg.com
Versie: 2016.0.7294 / Virusdatabase: 4489/11188 – datum van uitgifte: 12/16/15

Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG – www.avg.com
Versie: 2016.0.7294 / Virusdatabase: 4492/11210 – datum van uitgifte: 12/19/15

Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG – www.avg.com
Versie: 2016.0.7294 / Virusdatabase: 4489/11212 – datum van uitgifte: 12/19/15

JF Pastor

heb klantenservice gebeld hebben mij 15 min laten wachten en toen zonder enige uitleg de verbinding verbroken ben hoop geld kwijt en op mijn vraag die ik wilde stellen heb ik geen antwoord

Dokus Weel

Hallo ik zal mijn eigen eerst even voorstellen, ik ben Dokus Weel en ik
heb in 1998 een ongeluk gehad met de auto v/d baas (een Golf T.D.I. van
3 maanden oud). En kan sindsdien niet meer lopen, wat ik veel erger vind ik kan ook
niet meer praten. En praten was juist mijn beroep ik was uitvoerder,
dus daarom vind ik dat verschrikkelijk. En om niet weg te kwijnen achter de Geraniums,
doe (wat ál mijn hobby was) maar nu doe ik er meer voor het verzamelen van reclame pennen.
Ik doe er nu meer moeite voor zoals blijkt uit deze mail.
Nu is mijn vraag zijn jullie in het bezit ervan, ze mogen ook van Uw
bureau zijn hoor.
En zou U ze dan willen sturen naar :
Dokus Weel
Tames Visserstraat 6
1636 XX Schermerhorn
En als er iemand in de buurt komt, kom dan om een bakkie.
P.S. Ik heb trouwens liever dat je in de avond komt, en neem je partner méé.
Dan drinken we nog een borrel, een biertje of een wijntje kan ook.
Ik ben vaak al om 3 uur, half 4 uit mijn werk. Stuurt u mij een mail als U komt? Naar :

dokus57@hotmail.nl of liever naar de Dars
via : Dars1.Schermerhorn@esdege-reigersdaal.nl

M.v.g. Dokus Weel.

Contact

 

 

 

035-2046666

 

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: Klantenservice Transavia

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Transavia?

Bel 035-2046666

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu