klantenservice NS
Beoordeling:
Beoordeling:
Bellen met 0906-8444 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
N.V. Nederlandse Spoorwegen (NS) is een Nederlands spoorwegbedrijf. De NS is bij iedereen bekend. Het bedrijf was een voormalig semioverheidsbedrijf met een nv-status, waarvan alle aandelen nog steeds in handen zijn van de rijksoverheid. De NS maakt gebruik van het Nederlandse spoorwegnet, dat door ProRail wordt beheerd. Het Nederlandse spoorwegnet is het drukst bereden spoor van de Europese Unie. Na Zwitserland en Japan is de NS het drukste spoorwegnet ter wereld. Ongeveer 6,5 procent van de gehele bevolking reist elke dag met de trein. De lengte van het spoorwegnet in vergelijking tot het aantal inwoners van Nederland, maakt het tot een van de dichtste netten ter wereld. De NS is tot op heden de grootste gebruiker van dit net.
De afgelopen jaren heeft de NS veel overlast gehad van het winterse weer. Daarnaast zijn er regelmatig aanrijdingen met personen. De NS doet er veel aan deze problemen te verhelpen. Dankzij haar uitstekende klantenservice, zorgt de NS voor een goede communicatie met haar reizigers. Veel mensen in Nederland maken dagelijks gebruik van de ‘NS-App’, waarop de storingen van dat moment te vinden zijn. Ook kunnen mensen via deze App zien vanaf welk spoor hun reis vertrekt. Dit doen zij door middel van de Reisplanner die op de App te vinden is. Ook kan je op de App de werkzaamheden van dat moment vinden. Zo kan je je reis gemakkelijk afstemmen op de werkzaamheden van dat moment. Daarnaast vind je een nieuwspagina op de App, een overzicht van alle faciliteiten op stations en een Favorieten pagina. Veel mensen maken voordat zij vertrekken gebruik van de App, zodat zij zonder problemen en zo snel mogelijk hun bestemming bereiken.
In veel stations is er nog altijd een klantenservice te vinden. Aan deze balie kan de reiziger terecht met al zijn vragen. Mocht je dus een vraag hebben, of je nou gebruik kan maken van de NS-App of niet, de klantenservice staat altijd voor haar reizigers klaar om hun vragen te beantwoorden of hun informatie te verstrekken. De NS klantenservice wil haar reizigers zo goed mogelijk helpen, omdat het reizen prettig te laten verlopen. Mocht je de balie niet bereiken of vanuit de trein of huis vragen hebt, dan kan je de NS klantenservice telefonisch bereiken. De medewerkers van de NS klantenservice staan je graag te woord en helpen je met al je vragen!
Het klantenservice NS telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice NS
Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice NS. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice NS, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
mjvankampen@gmail.com
Iedere morgen gaat de sprinter vanuit Leiden centraal naar Den Haag-centraal van 6.55 uur 5 minuten te laar weg(standaard!) hierdoor mis ik mijn metro op Den Haah-Mariahoeve(lijn6) waardoor ik steeds 10 min te laat ben !
Ik wil graag hier een reden voor hebben
yassin
vandaag toch iets meegemaakt, sta om 15:45 op station dronten
Op de trein te wachten. Trein komt vervolgens aan. Mensen stappen uit en ik ben van plan om in te stappen maar de deur ging dicht en wou niet meer open. Oke kan gebeuren, maar.de trein conducteur zag het gebeuren keek mij aan en liep vervolgens vrolijk naar binnen. En ja hoor trein rijdt zonder mij en 2 andere weg. Ns, een veer onder uwe tuckes voor het aan nemen van betrouwbaar personeel. Sarcasme /
A. Bevers
M.H., Meer dan tevreden over de bijzonder goede zorgen van het NS personeel voor mijn schoonzusje die gisteren op het perron Hengelo (Ov) bij het instappen van de intercity richting Rotterdam gewond raakte aan haar been. Zij werd opgevangen en begeleid door de dienstdoende heren van NS Service en Veiligheid naar het ziekenhuis Hengelo, waar zij haar, na de behandeling door de dokter, per NS auto bij ons hebben gebracht. Kortom: onze complimenten en dank voor deze goede zorgen! Met vriendelijke groet, A.Bevers
laan hh
het is een schande om als vaste klant € 50 neer te leggen voor een abbonnement terwijl nieuwe klanten €29 betalen.
j.c.van.ijzendoorn
ik zou graag willen weten waar ik een ov chipkaart kan aanv ragen en wat dat kost .
j.c.van.ijzendoorn.
algol 21 7904jn
hoogeveen
a.van der wal
ov kaart 3528 0234 2163 9013: ADRES: ANNA BLAMANSTRAAT 3, 5803 AW VENRAY:
Hierbij willen wij een klacht indienen w.b. de vrij reizendagen op onze OV kaart.
Dit is het 1ste jaar dat wij de vrij reizen dagen op moeten laden op onze OV kaar: voordat we dat gingen doen hadden wij contact met een van Uw medewerksters met de vraag: wanneer wij een van de vrij reizen dagen gaan gebruiken krijgen we de deze welke gebruikt gaat worden en hier werd positief op geantwoord. Nu blijkt dat de vrij reizen die het hele jaar geldig is omdat hij op de kaart is gezet, als 1st gebruikt gaan worden. dit in tegenstelling tot het oud systeem met de papieren kaartjes.. kunt u dit nog herstellen zodat wij op een later tijdstip de vrij reizen dag die het hele jaar geldig is later kunnen gebruiken.
Vina Lengton
Geachte heer/mevrouw,
Mijn klacht is als volgt:waarom rijden geen treinen, zondag vroeg in de morgen?. Sinds een paarweken, ben ik het, 4 a 5 keer afgewezen?. Ik reis veel, vanwege mijn huidige werkzaamheden:zoals filmfiguratie,reclame campagne en korte filmrol. Op zondag morgen:rond 08.00am of A’dam 08.11am. Dat is nooit haalbaar voor mij?, want er rijdt geen bus of trein, op zondag vroeg in de ochtend?. Geen opdrachten en geen geld voor mij?.Ik hoop het:dat in de toekomst anders wordt?. Betreft:treinen op zondag morgen etc. Met v groet, Mevrouw V.Lengton
.A.Hijman
Ik wil graag weten hoe ik het geld wat op mijn ov chipkaart staat eraf kan halen, ivm aanschaf van een daluren kaart.
Bij voorbaat dank,
r.a.bruining
vreselijk slecht geholpen aan de service balie ,loket 3 om 3.15uur
4-10-2013 deze mevrouw denkt geloof ik dat ze merrel streep is
gelukkig waren er drie mannen van de orde en veiligheids dienst
die ons geweldig hebben geholpen,nog bedankt
A Kemkers-Kok Korenbloemweg 31 9761CC Eelde
Gisteren gereisd van Eindhoven naar Groningen met een vertraging van ruim drie kwartier waar kan ik hier geld voor terug vragen?? Mijn hele progamma lag in duigen.!!Graag hoor ik van u hoe u dit oplost.
b_kemkers@hetnet.nl
J.Giethoorn
LS,
Ik heb per ongeluk 2 railrunners te veel gekocht. Volgens de concucteur kan ik die vergoed krijgen. Waar moet ik ze naar toe sturen?
bvd Mevr. Giethoorn
E-mail adres : roel-jan@hotmail.com
a.m.v. neck
dat nummer zegt dat die helemaal niet bestaat??????????
en nu mag ik ook al niet “geen”sterretje invullen
A.L.Broekhuizen
Het is onmogelijk om met de NS in contact te komen over het oplossen van problemen bij het aanmaken van een account!!!